Дocтaвĸaтa нa вceĸи oт пpoдyĸтитe, пpeдлaгaни oт technocommerce.bg, e нaпълнo бeзплaтнa дo вcяĸa тoчĸa в cтpaнaтa бeз знaчeниe oт oбщaтa cyмa нa пopъчĸaтa или избpaния вид плaщaнe.
Доставката не включва услуга качване до дома или внасяне през дворно място.

Доставяме със собствен транспорт от ТЕХНО КОМЕРС и куриерска фирма:

 

Уважаеми клиенти, поръчки направени през делнични дни след 14:00 се обработват на следващият ден, поръчки направени в петък след 14:00 часа както събота, неделя и празнични дни, се обработват в първия работен ден.

Доставките на уреди с наложен платеж се извършват след потвърждаване на наличността от асистент по продажбите. Доставките могат да бъдат извършвани и в предварително уговорен точен ден.

ТЕХНО КОМЕРС не носи отговорност за неизпълнение на поръчка в случаите, когато потребителят е посочил непълен, неточен или фиктивен адрес или телефон за доставка на поръчаната стока.

ТЕХНО КОМЕРС не носи отговорност за закъснение в случай, че забавянето се дължи на куриер или поради независещи от ТЕХНО КОМЕРС обстоятелства.

Веднага след доставката, стоките следва да бъдат прегледани внимателно от потребителя/клиента или упълномощено от него лице. При евентуални повреди, удари и други щети установени при доставка следва да бъде незабавно уведомен наш сътрудник от съответния отдел.

При приемане на пратката от купувача без забележки, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване.